lökhárító javítás

Ha tuti tanácsokat keresel a lökhárító javításra, akkor ezt itt Neked írtuk.

Nyilván azért vagy itt, mert összetört a lökhárítód. Ezt a helyzetet jól ismerjük. Ilyenkor a leggyakoribb probléma, amivel szembe kell nézned, hogy egyáltalán mit is jelent a lökhárító javítás.

Jól gondolod, ha úgy érzed, hogy ez egy speciális szakterület, ami a műanyaghegesztésre épül.

Ez így van és jó irányból közelíted meg a problémád. Amivel inkább találkozni fogsz az interneten és ez lesz neked az igazi nehézség, hogy nem sokan fogják neked elmagyarázni, hogy mit kell tenned akkor, ha lökhárító javításra van szükséged.

Így ha ezen már túl vagy akkor ez biztos tetszeni fog, mert amiket itt fogsz olvasni, azok garantáltan hasznosak lesznek számodra.

Miért fogod azonnal megérteni a lökhárítóval kapcsolatos problémáid?

Mert 15 év alatt több ezer ügyfelünk tapasztalatait gyűjtöttük össze, amiket most megosztunk veled.

Rajtunk kívül nem fogsz találni olyan céget, aki ezeket elmesélik. Itt egyszerű és lényeges információkat fogunk elmagyarázni. Érthető és egyszerű leírást kapsz, amin keresztül azonnal érteni fogod, hogy mire van szükséged.

Ha ezeket elolvasod, akkor pár percért cserébe
napokat és 10.000 forintokat is megspórolhatsz


A garantáltan hasznos információkkal tudni fogod, hogy mire van szükséged, mi fog történni és mit várhatsz el. Így a legjobb megoldást fogod tudni kiválasztani.

Olyan tanácsokat adunk, amikkel Te is érteni fogod a szakemberek nyelvét. Olyan tudást, amivel 100%-san pénzt, időt és problémát spórolsz meg.

Bárhova mész lökhárító javítás ügyében, ha elolvasod ezeket kis írásokat, akkor bizony jártas leszel a témában.

Ezek nem trükkös találgatások: ezek konkrét tények

Nekünk csak előnyünk származik abból, ha minden szakmai trükköt elmondunk neked.

  • Így gyorsan és gördülékenyen tudunk együtt dolgozni.
  • Így biztos, hogy akkor fogsz minket megkeresni, ha tényleg tudunk neked segíteni.
  • Így biztosan tudod, hogy mit fogsz kapni és akkor garantáltan elégedett leszel.

Ha unod, hogy sehol sem beszélnek érthetően, akkor ezek a konkrét tények hasznosak lesznek neked.

Itt a lökhárító javítást fogod megismerni, amire most van szükséged.

Így leszel percek alatt a lökhárító javítás szakértője:


Egy flakon purhab, ami 350 ezer forintba kerül: Mercedes CL500 lökhárító javítás


A Mercedes lökhárítója egy nagyon vékony PUR műanyagból készül. Ez a profi spórolás már nem mondható el sem az alkatrész áráról sem a szervizben fizetett számláról.

Érdekel ezt elolvasom


Így keresel pénzt, amikor összetörik a lökhárítódat: Ford Focus

Ha volt már koccanásod, akkor biztos örökre megjegyezted azt a riasztó reccsenést, amikor a mögötted érkező autó balszerencsére beléd csúszik. A műanyag hangja rémisztő tud lenni, amibe a fémlemezek puffanása is besegít.

Érdekel ezt elolvasom


Ha Te is szereted a BMW-d, akkor mindig legyen nálad mérőszalag

A BMW egy minőségi márka és ez a felhasznált műanyagokról is elmondható. Minél újabb egy modell, annál könnyebb és puhább a lökhárító. Ezt az ügyes fejlesztést a Te zsebedből finanszírozzák meg.

Érdekel ezt elolvasom


Műanyag hegesztés a mágikus szó, itt most nem lesz szakmaizás, csak a lényeg

Gondolom, hogy nagyon nem fogsz meglepődni, ha azt mondom, tudom, hogy mit keresel. Örülök neki, hogy itt vagy, mert akkor Te már hallottál a műanyag hegesztő szakmáról és pontosan tudod, hogy a lökhárító javításban ez fog Neked segíteni.

Érdekel ezt elolvasom

A további tartalmakat feltöltésén dolgozunk...



Lökhárító javítás, műanyag hegesztés és műanyag javítás

(Jöhet a száraz olvasmány)

A rendelkezésre álló technológiával a javítást két féle módon végezhetjük el. Ezeket néhány igen fontos szempontok alapján különítünk el. Ez a hegesztés és ragasztás. A két módszer közti különbségről röviden. A hegesztés egy olyan folyamat, amelynél elsődlegesen az alkatrész eredeti anyag határozza meg, hogy milyen típusú javító anyaggal hozzuk helyre az alkatrészt. Ez közvetlenül a sérülésre irányuló precíz eljárás és jóval gyorsabb és hatékonyabb. A ragasztás esetében lehetőség nyílik arra, hogy az anyagtól függetlenül fordítsuk vissza a sérülést. A ragasztás alkalmazása minden esetben adott, felhasználása anyag típustól független. De jelentősen nagyobb időt igényel és a felhasználási szabadsága magasabb költséget is jelent. Fontos tisztázni, hogy a két módszer minőségét tekintve, nem jelent eltérő végeredményt. A hegesztés és a ragasztás ugyanolyan színvonalon oldja meg a problémát. Ezekről részletesen az alkalmazott technológiáknál tájékozódhat.  

 

 

A munkafolyamat

 A mi feladatunk, hogy megoldjuk az problémáját, így Önnek csak a következőket kell tennie:

 

I.  Kapcsolatfelvétel a lökhárító javításról: egyeztetés, megbeszélés

1. Keresse fel közvetlen a műhelyvezetőt a megadott elérhetőségeken és mondja el problémáját.

2. Kap egy megközelítő megoldási javaslatot és árkalkulációt.

3. Megtekintésre bármikor befárad a telepünkre és személyesen egyeztet a műhelyvezetővel a részletekről.

4. A gépjármű színkód rögzítése.

 

II. Szerelés, javítás, alkatrész beszerzés, lökhárító fényezés

5. A megbeszélünk egy időpontot a szerelésre, vagy akár a megbeszélést követően nálunk is hagyhatja az autót

6. Rejtett vagy egyéb sérülésekről tájékoztatjuk és egyeztetünk Önnel.

7. Az alkatrészt még aznap megjavítjuk, és/vagy beszerezzük.

8. Fényezőműhelybe átszállítjuk.

9. Ha fényezni nem szükséges:

       - másnap visszajöhet, és az alkatrészt visszaszereljük.

 

III. Alkatrész visszaszerelés

10. A megbeszélés során kapott munkalappal bejön a műhelybe, és a megbeszélt időben visszaszereljük a megjavított vagy új alkatrészt.

  

Lökhárító javításhoz tartozó sérülések

A leggyakoribb sérülés a gépjárművek lökhárítóin (vészhárító, spojler) keletkeznek. Ez az alkatrész két alapvető funkcióval rendelkezik. A biztonsági és esztétikai. Míg a biztonsági az életvédelmét szolgálja, addig az esztétikai inkább az eladhatóságot és vonzalmat foglalja magában. Ez a két alap funkció kellően lehatárolja a munkáinkat. Itt megismerheti a sérülést kiváltó okokat és a sérülés három kategóriáját. A lökhárító sérülései igen gazdag tárházával ismerkedtünk meg munkáink során, így ez a munka sokkal összetettebb rálátást kíván, mint sem azt gondolnák. A mi munkánkat a sérüléseket kiváltó okok határozzák meg.

 

 Sérülések kiváltó okai:

  • Alkatrészlopás

  • Cserbenhagyásos parkolás

  • Időjárási viszontagságok

  • Jó indulatú szomszéd

  • Közúti koccanás/baleset

  • Parkolási figyelmetlenség

  • Rossz útviszonyok

  • Szakszerűtlen szerelés

     

A mindennapokban ezek generálják leggyakrabban a gépjárműveken keletkezett sérüléseket és károkat. Ezek alapján a következő kategóriákat lehet megállapítani.

 

sérülések kiváltó okai három kategóriát jelöl a javítás tekintetében. Ez a három esztétikai, szerkezeti és a statikai helyreállítás. Ezek együtt, külön-külön és eltérő kombinációban is megjelenhet.

  

1. Esztétikai sérülés:

Apró gyengébb külső erő hatására az alkatrész, lökhárító fényezési rétege és az alatta lévő anyag „hajszálrepedés” formájában sérül meg. Ez lehet finomabb sérülés, egyes esetekben gyengébben látszik. De ez akár mélyebben is elérheti az alkatrész szerkezetét, rontva a külső megjelenést.

 

2. Szerkezeti sérülés:

Igen gyakran magában hordozza az esztétikai sérülést is. Ebben az esetben többnyire nagyobb külső hatás lép fel, amely feszültséget kelt az alkatrészben és ez repedésben, törésben vagy roncsolódásban nyilvánul meg. Külső megjelenésben az alkatrész elveszti szimmetriáját és akár egy darab is kitörhet belőle, behorpadhat vagy akár eldeformálódhat, elvesztve eredeti formáját.

 

3. Statikai sérülés:

Ez a típus a legváltozatosabb formában jelentkezik, az alkatrész sajátossága határozza meg. Kisebb vagy akár nagyobb erőhatására az alkatrész azon részei sérülnek, amelyek tartó, rögzítő, vezető funkciót látnak el. Előfordulásuk fülek, lukak, sínek, patentok, peremek, nútok, hajlatok, bütykök, távtartók. Ezek a sérülések leginkább azt gátolják, hogy az alkatrész a gépjárműre felrakható legyen és az gyári állapotában jelenjen meg.

  

 

Ez például, a hétköznapi „lóg a lökhárító” kategória.

 

 

Lökhárítóhoz tartozó egyéb alkatrészek sérülései

A vészhárítók /u.a lökhárító/ sérülései a gépjárművek számos más alkatrészéivel állnak szoros összefüggésben. Ezek alapján igen gyakori, hogy a lökhárító sérülése sokkal többet rejt magában, mint azt gondolnánk. Az autó elején és a hátulján is kellően nagy felületet foglal el ahhoz, hogy további károsodott alkatrészt takarjon el.

A legnagyobb veszélyt az autók elejének a sérülése eredményezi. A motorikus elemekhez kapcsolódó további alkatrészek is igen könnyen törhetnek vagy roncsolódhatnak. Ezek lehetnek műanyag, illetve fém részei az autónak. Minden esetben a feladatunk, hogy ezeknek a problémáknak az elhárításával a lehető legtökéletesebb formában állítsuk helyre a gépjármű külső megjelenését. Így önmagában a lökhárítójavítás sokkal összetettebb feladat, mint az látszik.

 

A lökhárítóval együtt járó leggyakoribb sérülések:

·         Alsó motorborítás

·         Csomagtér ajtó

·         Dobbetét

·         Egyéb légelvezetők

·         Fenéklemez/sarok lemez (fém)

·         Gallytörő rács

·         Hűtő vagy díszrács

·         Hűtők vagy annak tartó elemei

·         Lámpák és fényberendezések

·         Lámpamosó

·         Lökhárítótartó keresztvas (fém vagy műanyag)

·         Oldalsó lökhárítótartó (műanyag)

·         Park, követő radar

·         Vonóhorog

·         Zárhíd (fém)


Amiket mi nem javítunk:

 

-   motoridomok

-   bőrönd

-   fűnyíró ház

-   kávé főzőborítás

-   kerti medence szivattyú

-   láncfűrész ház

-   laptop

-   repülőgép konzol

-   split klímaház

-   távirányító

-   wc tartály

-   lakóautó lökhárítók és egyéb alkatrészei

-   csúzdák

-   babakocsi és alkatrészei

-   egyéb…